A kosarad jelenleg üres!

A szolgáltatás igénybevétele

1.    A megrendelések leadása a mora.hu  internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a mora.hu webcímen. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. A rendelés leadása előtt a felhasználónak van lehetősége a regisztrációkor megadott adatok módosítására. Egyedi beállítást követően szerződéskötés angol nyelven is lehetséges. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.

2.    Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszautalja a vevő részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.

3.    A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a 17/1999. (II.5). kormányrendelet tartalmazza.

1.   A (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14  munkanapon belül. Amennyiben eddig az időpontig írásbeli megerősítést nem kapott a vásárló, elállási jogát a megerősítés kézhezvételétől számított 8 napig, a termék kézhezvételétől számított legfeljebb 3 hónapig gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül.

2.    Kézhezvételi időpont a bolti átvétel esetében a rendelés bolti átvételének időpontja, házhozszállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek a bolti blokkal/számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak.3.    A sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén küldje vissza a mora.hu címére  és 30 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.

4.    A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre.

5.    Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

6.    Nem gyakorolhatja az elállási jogot hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányának vásárlása esetében, ha a csomagolást felbontotta.

7.    Ha a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a szállítás költségét is, amit kedvezményként a mora.hu elengedett a házhoz szállításkor - jelenleg 200Ft / 799 Ft-ot.

8.    Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását.

9.    Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

 

REKLAMÁCIÓ - KAPCSOLAT

Az egyértelműen a nem megfelelő szállításból eredő sérülések iránti reklamációt csak a Futárszolgálattal történt szállítás esetén tudunk fogadni. A sérült csomagolásról és az ebből fakadó kárról a futárral jegyzőkönyvet kell felvenni. A Magyar Posta által szállított csomagokért ilyen felelősséget nem vállalunk.

Az egyértelműen nyomdai hibás termékeket postafordultával, vagy telefonos egyeztetést követően személyesen is azonnal kicseréljük. Amennyiben nem áll rendelkezésre hibátlan termék, a termék árát visszatérítjük. Amennyiben egyéb problémák merülnek fel a csomaggal kapcsolatban (nem a rendelt árut kapta, nem a -az összesítés során és a tájékoztató e-mailben feltüntetett - megfelelő összeget fizette, stb.) a  +36-30-2985535-es telefonszámon, vagy a shop@mora.hu e-mail címen munkatársunk minden munkanapon 9 és 14 óra között áll rendelkezésére.

Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez fordulhat.  A Békéstető testületek elérhetőségei >>ITT<<